niedziela, 16 października 2011

Sadzonka ananasa rok póżniej. Podsumowanie

Rok temu ukorzeniłem sadzonkę ananasa. Na poniższych zdjęciach postanowiłem wstawić kilka (dla porównania) zdjęć mojego ananasa. 

Pod tum linkiem http://jakiesmaczne.blogspot.com/2011/10/sadzonka-z-ananasa.html znajdziecie poprzedni wpis, na temat ukorzeniania przeze mnie ananasa.Powyższe zdjęcie przedstawia świeżą sadzonkę, bez korzeni.

Na zdjęciu widoczna jest ta sama sadzonka, po tygodniowym leżakowaniu na kuchennym blacie.

Kilka tygodni później, moja sadzonka wypuściła korzenie.

Ananas przed posadzeniem, z dorodnymi korzeniami.

Ananas po posadzeniu.

To zdjęcie przedstawia moje dwa już podrośnięte ananasy. To zdjęcie zostało zrobione półtora roku od dnia pobrania sadzonki. Rozetę z ananasa na sadzonkę, odciąłem 30 marca 2010r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz